ѕрезентац≥¤  онцепц≥њ розвитку ≥нтелектуального руху у ƒн≥пропетровськ≥й област≥.

ќ.¬≥лкул презентував концепц≥ю ѕроекту Ђ–озвиток ≥нтелектуального руху на ƒн≥пропетровщин≥ї

√олова облдержадм≥н≥страц≥њ ќлександр ¬≥лкул презентував  онцепц≥ю проекту Ђ–озвиток ≥нтелектуального руху на ƒн≥пропетровщин≥ї прац≥вникам сфери осв≥ти,шк≥льному та студентському активу вищих навчальних заклад≥в, представникам ≥нтелектуальних клуб≥в ƒн≥пропетровщини. ¬ презентац≥њ також вз¤ли участь так≥ в≥дом≥ у всьому св≥т≥ гравц≥, ¤к јндр≥й  озлов, јнатол≥й ¬ассерман, ¬олодимир ≤тиг≥н та ™вген Ўл¤хов, а також голова ƒн≥пропетровськоњ обласноњ орган≥зац≥њ Ћ≥ги украњнських клуб≥в ≤гор  узьм≥н.

Ђ“еза про пр≥оритетн≥сть розвитку ≥нтелектуального потенц≥алу ”крањни була в ≥наугурац≥йн≥й промов≥ нашого ѕрезидента ¬≥ктора януковича. “ож реал≥зуючи  омплексну стратег≥ю розвитку рег≥ону та осв≥тню ѕрограму ЂЌов≥й ƒн≥пропетровщин≥ Ц Ќовий стандарт осв≥ти!ї обласною владою ≥з залученн¤м експерт≥в був розроблений ѕроект, що дозволить впровадити нов≥ сучасн≥ методики розвитку ≥нтелектуального потенц≥алу молод≥. ј це важливий елемент розвитку ƒн≥пропетровщини, ¤к потужного наукового, культурного та осв≥тнього центру ”крањни та ™вропиї, - сказав ќлександр ¬≥лкул.

—тартовий етап реал≥зац≥њ ѕроекту передбачаЇ п≥дготовку тренер≥в та викладач≥в, формуванн¤ бази питань дл¤ ≥нтелектуальних ≥гор, проведенн¤ навчальних сем≥нар≥в в м≥стах та районах област≥, створенн¤ шк≥льних та студентських команд.

Ќаступний етап передбачаЇ проведенн¤ турн≥р≥в на р≥вн≥ шк≥л та виш≥в, а пот≥м Ц на р≥вн≥ м≥ст та район≥в.

¬л≥тку 2012 року на обласному р≥вн≥ в одному з л≥тн≥х табор≥в буде проведено п≥дсумковий рег≥ональний турн≥р ≥з Ђўо? ƒе?  оли?ї. “акож восени 2012 року в загальноосв≥тн≥х школах ƒн≥пропетровщини буде впроваджено ≥нновац≥йний факультативний курс Ђ≤нтелектї, що ірунтуЇтьс¤ на теор≥њ вир≥шенн¤ винах≥дницьких задач та ≥нтелектуальних ≥грах.

Ђ–озвиток ≥нтелектуального руху в област≥ - це важливий ≥нструмент вихованн¤ осв≥чених, ерудованих, високоморальних та культурних людей. ¬ рамках реал≥зац≥њ ѕроекту на ƒн≥пропетровщин≥ будуть створен≥ належн≥ умови дл¤ ≥нтелектуальноњ самореал≥зац≥њ молод≥ в кожному м≥ст≥ чи селищ≥ нашоњ област≥. ¬лада надаватиме цьому проекту всеб≥чну п≥дтримку. јдже впевнен≥сть молод≥ в розвитку та самореал≥зац≥њ Ц це впевнен≥сть в розвитку ƒн≥пропетровщини та ”крањниї, - сказав ќлександр ¬≥лкул.

≤н≥ц≥ативу голови облдержадм≥н≥страц≥њ високо оц≥нив маг≥стр клуба Ђўо? ƒе?  оли?ї, власник трьох приз≥в Ђ риштальна соваї та призу ЂЅриль¤нтова соваї, телеведучий та продюсер јндр≥й  озлов.

Ђя в≥таю ≥н≥ц≥ативу ќлександра ёр≥йовича ¬≥лкула, адже вона за масштабн≥стю та обТЇмом задач не маЇ жодних аналог≥в. —ьогодн≥ ми живемо в ≥нформац≥йному сусп≥льств≥, коли ≥нформац≥њ багато та вона легко доступна. ѕроте б≥льша частина людей, на жаль, сьогодн≥ не вм≥Ї користуватись нею. —правжн≥х знавц≥в-ерудит≥в стаЇ все менше - завд¤ки ≤нтернету втрачаЇтьс¤ потреба розвивати пам'¤ть та розумову д≥¤льн≥сть. ѕроте ≥нтелектуальн≥ ≥гри дозвол¤ють протид≥¤ти ц≥м шк≥дливим процесам. ¬они виховують розумних, осв≥чених людей, що вм≥ють думати, користуватись на¤вними знанн¤ми та приймати власн≥ р≥шенн¤ї, - в≥дм≥тив на презентац≥њ  онцепц≥њ јндр≥й  озлов.

ƒов≥дково: —аме в ƒн≥пропетровську в 1982 роц≥ з'¤вивс¤ один з перших в –ад¤нському —оюз≥ м≥ських клуб≥в Ђўо? ƒе?  оли?ї.

Ќазва гри ЂЅрейн-рингї також народилос¤ з подач≥ дн≥пропетровських знавц≥в ќлександра –уб≥на, ќксани Ѕалазановой, Ѕориса Ѕород≥на ≥ ћарини Ѕ≥лоцерк≥вськоњ.

¬ 1996 роц≥ в ƒн≥пропетровську була створена Ћ≥га ”крањнських  луб≥в по гр≥ Ђўо? ƒе?  оли?ї. ƒн≥пропетровц≥ јнатол≥й  оган ≥ —ерг≥й  узенко були президентами ц≥Їњ Ћ≥ги.

 оманди з ƒн≥пропетровська ставали неодноразовими призерами „емп≥онат≥в ”крањни з ≥гор Ђўо? ƒе?  оли?ї та брейн-рингу, володар¤ми  убка ”крањни та ќл≥мп≥йського  убка ”крањни з гри Ђўо? ƒе?  оли?ї.

                                                                               
 
 
                                                                                                                       

ѕопередн¤ стор≥нка