Вступне слово

Школа – це наш другий дім. Для кожного із нас вона стала своєрідною матір’ю. Адже тут ми навчаємось протягом 11 років, навчаємось всьому: опановуємо різні науки, які так знадобляться нам у житті, а головне – навчаємось жити, вчимося високому мистецтву спілкування. В школі знаходимо вірних друзів, тут приходить перше кохання. Хто допоміг нам розібратися у вирі швидкоплинного шкільного життя? Звичайно, наші вчителі, яким ми будемо вдячні довіку. Саме школа виплекала тисячі майстрів, інженерів, комбайнерів, лікарів, вчителів і представників багатьох інших професій.

З повагою випускники 2009 року.

12 липня 2014 року до школи завітали випускники 10-А класу 1984 року. Деякі з них вперше прийшли до школи через 30 років після свого випускного вечора. Разом з ними була і класний керівник Левченко Світлана Петрівна. На коротку мить всі відчули себе учнями рідної школи. Побачили тут усе рідне, знайоме і в той же час нове, цікаве. Побували в деяких класних кімнатах, рідному 31 кабінеті. Великі враження справив шкільний музей, фільм про школу.
У книзі відгуків та пропозицій музею історії рідної школи залишили запис: «Висловлюємо вдячність педагогічному колективу Софіївської середньої школи за чудові шкільні дні, за теплоту сердець, щиру батьківську підтримку. З теплотою згадуємо класного керівника Левченко С. П., вчителів Галову М. М.(час від часу замість математики вона розповідала нам різні історії), Овчаренко О. Т. (всі дівчата перед уроками одягали довгі спідниці, знімали обручки та годинники. А з географії п’ятірку мав лише той, хто гарно знав карту), Тиркбу Р. О. (до нас вона прийшла молодим педагогом, але дисципліна на ії уроках була краща, аніж у деяких досвідчених), Гойденко Р. А. (завжди знала де і чим займалися учні, які прогуляли урок), Левченка В. С. (це був наш «тато», бо його дружина була у нас класним керівником), завучів Проценко М. І. та Склярову. Дякуємо школі. Вчителям за наше дитинство та юність.»





Дата оновлення 14.07.2014 p.













WOweb.ru - Scripts - JavaScript - Monthly: Day Highlighted