Вступне слово

Школа – це наш другий дім. Для кожного із нас вона стала своєрідною матір’ю. Адже тут ми навчаємось протягом 11 років, навчаємось всьому: опановуємо різні науки, які так знадобляться нам у житті, а головне – навчаємось жити, вчимося високому мистецтву спілкування. В школі знаходимо вірних друзів, тут приходить перше кохання. Хто допоміг нам розібратися у вирі швидкоплинного шкільного життя? Звичайно, наші вчителі, яким ми будемо вдячні довіку. Саме школа виплекала тисячі майстрів, інженерів, комбайнерів, лікарів, вчителів і представників багатьох інших професій.

З повагою випускники 2009 року.
Дорогі учні! Шановні вчителі і батьки!
Сьогодні якість освіти стала пріоритетом у розвитку суспільства, одним з тих крите¬ріїв, за яким оцінюється конкурентоспроможність держави, стрімкість її поступу в су¬спільному прогресі людства. Не випадково світове співтовариство при оцінюванні якості людського життя неодмінно враховує показники якості освіти. Якість загальної середньої освіти - доволі різнобічне поняття. Вона залежить від бага¬тьох чинників, зокрема таких як досконалість навчальних програм і підручників, орга¬нізація навчального процесу, педагогічна майстерність учителів, інформатизація освіти, оснащення сучасним навчальним обладнанням тощо. Найбільш об'єктивним відображен¬ням якості освіти є результативність навчальної діяльності учнів, їхня здатність засто¬совувати здобуті знання і вміння в практичній діяльності. Тому важливо знати, який рівень навчальних досягнень мають учні на різних етапах навчання, зокрема після за¬вершення початкової та основної школи. Національна академія педагогічних наук відгукнулася на ініціативу Міністерства осві¬ти і науки щодо проведення моніторингу якості загальної середньої освіти і здійснювати¬ме його науковий супровід. Учені академії спільно з учителями та методистами підготу¬вали відповідні матеріали (тести, анкети, інструктивні вказівки тощо) і по завершенню моніторингу проаналізують одержані результати, щоб зробити належні висновки і нада¬ти рекомендації з підвищення якості шкільної освіти. Моніторинг не передбачає контролю діяльності педагогів чи навчальних закладів, а має на меті з'ясувати типові помилки і прогалини у засвоєнні змісту загальної середньої освіти, виявити болючі проблеми сучасної школи та визначити дієві шляхи їх подолан¬ня. Ми сподіваємося на розуміння Вами важливості цього заходу і сумління в досягненні об' єктивного результату. Бажаю всім Вам успіхів і натхнення!

Президент Національної академії педагогічних наук України В.Г. Кремень







WOweb.ru - Scripts - JavaScript - Monthly: Day Highlighted